pancakes

Alla inlägg under januari 2010

Av emma karppinen - 31 januari 2010 21:55

         

  HALLUJ!

Vart hos Fia heladagen idag och målat och rivit kök;)

SYPER! har målarfärg över hela händerna..

Känner mig så himla ofräsh just nu med målarfärg i ansiktet och håret.. helt prickig av dendär jävla rollern! haha

Var nyvaken när jag åkte dit så orka inte börja jobba än så gick ner till JohannaK  som bor typ bredvid med skridskor och gick till sandviksskolans isgrej

haha grymt kul var det iallafall! hade med kameran som tur är :D


Har matteprov imorgon .. Typ bråk eller nått.. Vet inte´, och jag orkar inte plugga! fyfan!

Vill bara ta en varmtbubbelbad och gå upp till ett *nystädat* host rum och sova! eh ja det där med nystädat kan man ju stryka hehe.

Slitsam helg ju! :( och så måste jag plugga till SO-provet också.. SYPER! nått jävla Rom eller nått :S (kan ingenting hjälp snälla..)

Nu vill jag bada så det inte blir allt för sent  

HADE! <3

ah shit va trvungen att täcka för ögenen.. nyvaken och osminkad jippie?!

Av emma karppinen - 30 januari 2010 23:14

halluj

Har gjort header om någon ser och läser :D syper!

sitter och dricker te och försöker trolla så att mina hörlurar börjar fungera igen.. Tycker det ät läskigt utan musik, helt tysk och så blir man vättskrämd av mina katter som försker döda mig. Så jag har sattit på en Carola skiva ehe.. en julskiva. JIPPIE YEY! äkta ema style!

tog kort nere i källaren föut på min tvättmaskin. och lite på mig men inte lika många som på torktumlaren..   

Jag vill gå ner och trvätta av mig sminket och hämta harry potter filmerna hemma hos johnne, men jag vågar inte. Det är läskigt ute nu och nere är det mörkt. Jag vet, jag är mörkrädd :e

Glömde ta med kameran till tennisen förut:( haha vi spela typ inte seriöst alls mest flamsa omkring,och jag gick omkring och sjöng 

video killed the radio star

shit vad jag har fasnat på den låten! åh jippie gånger 2!

vad snabbt klockan går ehe. Jaaaa JOHANNE! VETTU?!

DU MÅSTE RINGA MIG NÄR DU SER DETHÄR! :o PÅENGÅNG!

vill ine säga i bloggen, då kanske nån ser att du och jag ska mötas och du ska ta med dig filmerna! :o ingen får veta ssssssshhhhhhhh

 

Nu ska jag ner och smälta chokad och ha frysta hallon till, HADE JOHANNE! och alla andra..

Haha jag hatar att inte ladda upp bild med så jag gör det. eh.. aha? då vet vi ema

  

en grymt gamal bild på mig och Johanne<3

Av emma karppinen - 30 januari 2010 13:04

Nu har äntligen Fia fått nyckeln till huset! Ska dit nu och hjälpa till att städa och fixa. Ska bara mata de där jävla kaninerna.. aja! kan väl sälja iaf 100? haha

Nu drar jag iväg så det ryker om rumpan hade <3

      

jag saknar Öland så himla mycket med Johanna Karlsson! måste åka dit mer tycker jag:D HAHA jag kommer ihåg jätteväl: emma du får lägga ut den om du täcker för min näsa!  gosigt

Nej nu ska jag åka min mama står och ropar på mig.. HADE  

  

Av emma karppinen - 30 januari 2010 12:45

halluj.. jag är trött.

Haha igår kommer alla hem fråm Nordman, Jag trodde mamma hade vart hos anna så kommer hon hem bah nej vi va på Nordman!! jaha..

Jojja stupfull, och typ går omkring och däckar lite här och var. Han ramla i internet lådan så Johanne och jag fick inte sitts vid internet mer, kul!

Och så filma jag hela tiden tilloch med när han spydde, SUPER!

Jimmy ville inte sova i jojjas rum så johanne jag och han trängde ihop oss i min säng.. Jippie jag låg i mitten!

Jimmy ligger på mig, Johanne ligger på mig = jag är en varm ihoptryckt mosklick.

jättekul!

Det vart tråkigt med The sims efter ett tag, så satt och chatta med folk istället.

Johanne jag och erik hade sånhära grej .. ehe ja så man chattar fler  


Var och spela tennis med Thiwa nyss, vid elva skulle vi vara där och typ mötas. Men jag kom ju inte dit på något sätt så dom hämta, åkte dit sen ser vi bara massa småbarn överallt.. Hmm aja inget att tänka på då.

Sen när vi ska in i tennishallen så var det typ 5 åringar överallt som skulle köra tennis.. va bah eh ah okej. Men ska vi strunta i det här?

Ah men tillslut gick vi in och spela, Vi bah: men är det inte prova på grejs idag? :o jo men mer för små..

Aha aja men..

Usch mitt rum är stökigt igen. Fan det värsta jag vet är stökigt rum! Jag vill möblera om! det ska jag fan göra nu.

Hade <3

Av emma karppinen - 30 januari 2010 02:29

tje :D

Johanne har gått hem nu, hons kulle hämta dator och skotta .. orkade inte följa med haha jag är snäll    va hemligt.

nu är jag trött okej?

Eh jag glömde bort det här inlägget.. Nu är Johnne här igen :D jaaaa

Haha har suttit och målat en ny serie om mig, johnne och koen! YEY .


  

Av emma karppinen - 28 januari 2010 23:12

tje!

Eh.. Johanna var här för en stund sen:D Vi kolla på Amarican Pie the wedding eller nått ;) har redan sett den hundra gånger haha, ah men sen ringde hennes mama och sa att johanne skulle skotta.. Ah så följde jag med henne då, så blev det att jag skotta och Johanne va inne och prata med sin mama YEY nu har jag ryggskott !  

Ska nog sova snart.. så himla gött att det redan är fredag imorgon!

Johanna och jag gjorde *kladdkaka* eh.. inte riktigt haha, vart lite mycket mjöl va Johanne? jag visste att den skulle bli misslyckad, det såg man på smetern för hade inte npg med socker så hälde jag i lite cornflakes också gotti  eller inte..

Jag tror det spökar hemma hos oss.. nej jag vet att det gör det! :o

Asså det har hänt massa grejer, och alldeles nyss ramla pepsiflaskan bredvid mig igen. Det gjorde den igår med.. HAHA omg va läskigt, nej men det är faktiskt läskigt när ingen är i summet och det är halvmörkt!

Nu jävlar är jag trött .. hade <3

HAHAH Johanne har målat bilden, ja vi lovee Kissie eller vad?!


  

Av emma karppinen - 27 januari 2010 21:29

HAHA serien är bäst :o

Nu vill jag sova men är inte trött @%$krokro jaa-aa hade <3


  

Av emma karppinen - 27 januari 2010 19:16

Godkväll.

Skulle igentligen vara på Johannas träning nu.. Men det fick jag ju inte då.

hm, skulle städa förut igentligen. Så jag satte mig vid sminkbordet och skulle fixa med allt där, hälde ut allt smink på bordet och skulle slänga lite saker och så.

Haha orka inte med det sen, visste inte vart jag skulle lägga allt ju!

Så plocka lite på golvet.. Sen vart det en stor hög med käder som jag bara la under en filt.. Haha och sängen skulle bli renbäddad.. Eh slängde bara lite med täcken sen fick det vara klart! så städar jag.

Skulle behövt en Karlsson-kick om det skulle bli städat på riktigt haha! Hon är ju en städmaskin, såfort det liggen en tröja på hennes golv så blir hon sur och säger att det är sååååå himla stökigt.. Motsattsen till mig kanske? Tycker det är städat är jag har bäddat sängen i princip..

Åh shit, jag får stötar av min mick hela tiden! Den är trasig och hänger typ, och så tappa jag den i golvet förut sådet lossna nånting, måste kankse köpa nya   

Jag måste köpa en ny mobil också! linser.. foudation.. percing.. hörlurar.. massa mer. Usch jag hatar att det finns så mycket man behöver köpa! det är roligare när man har allt man vil ha hahaha. Jag blir aldrig nöjd rättare sagt!

Könt att åka till Österrike och köpa grejor i massor mohaha, pappa töm plånken åt mig snart blirdet shoppa med Johanne, då vet man aldrig hur mycket pengar som går åt.. hahaha!

Kankse ska köpa löshår där med.. men bara kankse! skulle ju få Fias hår annars, men det limmar man ju på, vet inte om jag vill det, får se.

Ska fixa pass på fredag när pappa kommer hem, syper!

Nu måste jag ner och duscha, för jag ska till skolen imorgon.. :(

hade <3    

 

En hrymt gamal bild på mig och Johanna haha vi är så påhittiga!     

haha Johannas och min specialare! Smält marabou med frysta hallon! SUPER!

Finns ingen bättre tradiskon 


Presentation


jag e cp :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards