pancakes

Alla inlägg under februari 2010

Av emma karppinen - 28 februari 2010 21:01

sitter här och lider.

Fyfan va ont jag har i mitt ben! kan inte sitta stilla.  Vette fan vad det är! men när jag typ går upp för trappan ramlar jag nästan ihop, och när jag ska sova när jag ligger ner kan jag inte ligga still!

smörjde nyss in med zon eller nått, kan igentligen inte ta sånnt för att jag har astma, men jag bryr mig inte! häldre får jag astmaanfall än värk i benet. hm..

Jojja ska antagligen ladda hem massa låtar till mig, till iPoden. Jag har värsta liten!  men det är bra, för då om man inte har några fickor (t.ex på jeanstights) kan man ha den i bh:n utan att det syns ;) smarties!

Det luktar sprit om mitt ben.

åh

Nu måste jag kolla på Vampire Diaries, för jag missa ju när jag va  i österrike.

Shit jag har inte orkat plugga nånting! och ikväll komme rjag inte att somna för en typ 3 eller nått. Inte alls trött! :( aja, jag är väll van att inte sova om nätterna till skolan. Jävla dator.

HADE <3


Jag har tänkt på att göra en till serie snart.. kankse gör det sen inatt, när jag inte kan sova ahah. Julia får hålla mig ssällskap :)


jag vill ha gröna linser :(

  

HEj

Av emma karppinen - 28 februari 2010 16:44

TJA

jag har nysss färgat håret då.. typ brun/svart.. men det va igentligen meningen att jag skulle mimn blonda utväxt..

Ah nu sitter jag och lyssnar på mucik med maja och ska snart spela the sims och döda alla :o haha mitt liv där finns inte, bara dödar alla hela tiden . cooling

Skulle igentligen följa med Julia och Marco och kolla när marco repa men jag skulle åka till lassaretet och kolla mitt ben, men det gjorde vi inte. Mamma vill plåga mig enda till imorn. soft jao

nu ska jag spela lite sims

HADE <3

  

Av emma karppinen - 27 februari 2010 21:15

eh ja.. lite får man bjada, eller hur? hahah

lite sum 41 och chips GÖTT

nu ska jag spela det nya wii spelet jag köpte förut.. och så köpte jag en väska också..

HADE <3  

Av emma karppinen - 27 februari 2010 20:30

TJE

Kom just upp från en låååång bastu :D gött!

och jag har frortfarande inte hittat min laddare.. KUL?!

Maja ska snart fixa mitt hår eller nått :) gud så skönt

Asså min rygg har äckta problem! sitter och lider av min förskylda njure.. asont gör det!

tog nyss tre extra starka alvedoner samtidigt.. knarka alvedon är min grej? haha

Johanna kom inte .. jag vet inte varför men. Aja Julia och maja sover ju här så det blir hur kul som helst endå, och såska vi ju kolla på Harry potter snart också! älskar't

Nej fan jag kan inte sitta upp nu går jag och lägger mig så får jag dö okej?

HADE <3

hej

Av emma karppinen - 27 februari 2010 13:03

hellu

Kom aldeles nyss innanför dörren, har vart på expert och köpt iPod eller nått.. :)

Och så handla vi lite grejer och så till ikväll. JohannaK ska komma hit, Maja, Marco (som bor här halvt nu.. han har skilt sig . ), Fia, Stellan och och resten av familjen ska kolla på senaste harry potter med massa gotti.. Lösrdagsmys eller vad?

ah men vet ni? hehe mitt rum är redan lite småstökigt.. Mamma som städa igår. Nej nu jävlar får jag sluta vara så slarvig! men det är ju bara för att jag ahr packat upp och så..

Jag hittar väsrkligen inte min sladd till kameran! Ka ju sätta in minneskortet i pappas dator, men det går ju inte att ladda och inte lägga in dom på min dator. Men det löser sig alltid!

Ska sätta upp några afficher snart.. kul hehe.

JAG BÄDDA MIN SÄNG IMORSE :o! haha omg! nej men det va kändes så jobigt med en obäddad.. aja

´Ska ner ochäta nån kyckling fillé nu ..?

HADE <3


gamal bild.. eller sen i sommras men. :e

  

Av emma karppinen - 27 februari 2010 03:00

TJA!

jag kan inte somna även om jag är jättetrött..

hahaha jag måste bara säga en sak :e .. förut  så vart jag hungrig och skulle ta en macka.. men det fanns ju inget smör såklart, så jag skulle ta cornflakes med yougurt eller nått.. så öppna jag paketet.. det paketet hade vart i mitt rum då :e inte vet jag varför.. kommer inte ihåg ah men ah. Så hade jag städt och lagt ner det i skafferiet igen .. Nu när jag öppnar det så ligger den där jävla apelsinen där i HAHAHA jjag dör! ni vet den där som jag hade på bild när jag städa? ah den! haha fyfan va dålig jag är påatt städa :e :o hahahahahaha

Jag bah börjar asgarva där nere mamma bah EMMA nu får du sova! klocan 3 .. yeye :e

Nu sitter jag och chattar med folk och lyssnar på musik.. hm kul.

är ascptrött men kan inte somna tror jag orkar inte gå och lägga mig, och förstöra min bäddade säng (vilket jag har två gånger pär år typ) känns så jobbigt att förstöra hhahah, lat YZ sånn är jag :)

nej fan nu orkar jag inte med er .

HADE <3


En helt oredigerad bild.. orkade inte :e GODNATT!


  

Av emma karppinen - 27 februari 2010 00:06

TJA

nu är jag hemma! ...

ph jävlar va gött det är med musiken :o har inte druckit pepsi eller lyssnat på min musik  eller badat bubbelbad på åtta dagar! imorn blir det åtta.. som jag inte badat alltså.. eh

Så nu dricker jag pepsi med musik i högsta volym i hörkurarna ;) göööött!

När jag kom hem så gick jag upp till mamma då.. hon bah emma kolla ditt rum!

jaha.. så gick jag in då, så hade hon städat och typ gjort om, en till garderob grej och massa, Tack mammis :D assnyggt!

oh shit jag orkar inte blogga! :(

ah men resan hem gick jättebra och så.. hm..

pappa hämta oss, stanna och åt.. inget speciellt :o eller johanne va helt flum inne på resturangen hahaha.

på planet satt joahnne och spela the sims 3 hela tiden.. och jag satt och kolla på en kille som satt bredvid mig, när han spela golf haha.. kul? jaaaa

hm..

Bilderna kommer imorn om jag hittar sladden då :(

Ska köpa strängar till min andra gitarr imorn, och yill elgitarren! GÖTT, vi ska ha föera som funkar så att pappa och jag kan spela tillsamans. Och plecktrum också.

Sen ska vi köpa en iPod, en guling :D tackis

Nej fan nu orkar jag inte mer, ska gå och lägga mig i min nybäddade säng YZ!

HADE <3

Av emma karppinen - 25 februari 2010 23:41

ema är konstig.


Ovido - Quiz & Flashcards