pancakes

Alla inlägg under mars 2010

Av emma karppinen - 31 mars 2010 22:16

BTW: JAG ÄR JÄTTENÖJD MED HEADERN! ÄLSKAR DIG JOHANNE <3


puss&godnatt nu ! <3

Av emma karppinen - 31 mars 2010 22:10

Ni kommer stora nyheter! hehe

jag har ny header, tack JOHANNE! <3

Som ni ser är den undernar! <3


nu ska jag sova HADE <3  

Av emma karppinen - 31 mars 2010 21:27

har inte haft tid att blogga idag.. va på stan förut och köpte två nya percingar :D

en typ rund (men dom går inte ihop, lixom bredvid varandra.) med taggar. och en tärning som jag ville . Den va cp. haha


Har fan klippt mig nu äntligen! min mamma som gjorde.. Hon skulle igentligen göra ljusa slingor också men hon hade ingen ork.. kul mamma. jättekul.

vart lite för kort. Även om hon tog en mm så blev det kort! sama med luggen :(

yeye det växer ut igen! haha hör på mig vad jag ljuger, förut va jag jättesur för det. Och flera gånger annars när jag har färgat håret te.x så kan jag gråta för jag hatar det så mycket, och nästan klippa av det haha. Va gó du är ema! neh


hm.. vad jag gör.. jag gör äta pomelo. höh

Fick VG på matteprovet också! lite kul eller nått.. det är det ända jag får hela tiden .. På alla prov i matten. Men jag skulle ha fått MVG om jag inte hade hoppat över dom som tre sista talen . Fan varför gjorde jag det?! nej fråga inte.

nu ska jag gå och kolla på tv.

Jag har romprov imorn. Nej det går inte, får be om att göra det efter lovet..

HADE <3


jag är cool.

  

Av emma karppinen - 30 mars 2010 22:38

hahahaha, eh tja!

det blev inget desperata så kola på House istället ;) vart lite ledsen coh la mig på golvet en halvtimme först men det behöher man inte prata om eller hur? nej :D

men ah jag satt och kolla på yuotube.. vilket jag aldrig brukar göra.. haha jag dog när jag såg dom här :e dom kanske är gamla men jag har inte sett iaf :D:D

HADE nu ska jag kanske gå och lägga mig faktist..


Av emma karppinen - 30 mars 2010 19:58

Nu har jag tvättat av mig sminket, och satte på mig en underbar  morgonrock :) nu fattas bara en sak . Ett bubbelbad! shit jag dör av längtan! men en sak får jag inte glömma.. det är ju desperata ikväll!! klockan nio så har en timme på mig ;)

Och sen lägg sig i en nybäddad och ren säng , åh ..haha jag drömmer mig bort

Nu ska jag kila ner .

HADE <3

det ser ju allt annat än omysigt ut iaf :o


  

    

Av emma karppinen - 30 mars 2010 19:49

         

(Fast bara på vänsta sidan då)  finast..? eller                      nja.. tror inte det:o


själv vill jag ha tärning, men tänk om det inte funkar när det är navepercing.. fan

jag vet, det är navelpeircing.. men! jag vill ha den gula endå ;)  

Av emma karppinen - 30 mars 2010 19:36

   hej.

Min percing ramla nyss ut så jag har bara ringn i utan plupp, asså det går inte att trycka tillbaka den. :( ska köpa en ny percing imorn. intressant bogginlägg.


fan jag har ingen ork till att blogga .

Ska spela gitarr nu

HADE <3



Av emma karppinen - 29 mars 2010 21:45

ETT STORT MISSLYCKANDE PÅ ATT FÖRSÖKA BLI BLOND DÅ :D:D


lite fail kanske.. nej men om man säger onoga :D

  

Ovido - Quiz & Flashcards