pancakes

Alla inlägg den 11 mars 2010

hej

Av emma karppinen - 11 mars 2010 21:45

sitter och väntar på att *härmed förklarar jag er Chuck och Larry* ska börja inge..

Har inget attt göra  på reklamerna.. Kanske ska snart ta bort sminket om jag hinner.

Åh sen sova så är det äntligen fredag igen! fan va snabbt veckorna går nu.

7:an har ju bara börjat och den är snart slut! sjukt

nu ska jag ta bort sminket.. onödgit innläg jag vet.

anknäbb

HADE <3

Av emma karppinen - 11 mars 2010 20:11

VAMPIRE DIARIES

 pågång! håller redan på så får lägga ifrån mig datorn nu då.. men det är ju endå paus haha.

HADE <3

 

  

TJE

Av emma karppinen - 11 mars 2010 19:57

kom nyss hem..

Vart med johanna hela dagen och hon hade minikalas med sin morfar eller nått mums med fika :D haha

eh har inget att säga..?

Bäca skicka nyss värsta söta kinesen, som sjunger I'm yours så söt! haha

Ovido - Quiz & Flashcards